Avui, un dijous molt musicalP+
L’Escola de Música continua amb els concerts de Final de Curs. A més a més, també hi ha audició comentada del cicle El Festival per a Tothom!
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar