L’oposició es planta i no anirà al Ple extraordinari d’avuiP+
Des de l’oposició, consideeren que no és el moment adequat per abordar la qüestió de l’obtenció de sòl al municipi de Palma.
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar