LES MATINES S’ADAPTEN A LES RESTRICCIONS PER LA COVID-19

406
Foto de les Matines de l'any passat a Pollença.

Les restriccions adoptades per frenar l’evolució de la pandèmia a Mallorca agafen les principals celebracions del cicle de Nadal. Per aquest motiu, les Parròquies de Pollença i el Port han adaptat les Matines a fi de protegir i donar seguretat als feligresos.

D’entrada, per poder assistir a les Matines tant a Pollença com al Port, caldrà treure una entrada prèviament, ja que l’aforament estarà limitat. A més a més, aquest tiquet serà imprescindible per poder accedir a les Matines que, al Port de Pollença, començaran a les 18 hores i a Pollença, a les 20 hores.

Per altra banda, pensant en aquells que els agrada sentir els cants de l’Àngel i de la Sibil·la, així com escoltar el Sermó de la Calenda, sense quedar a l’ofici religiós de les Matines, les Parròquies anuncien una petita presentació per al dia 1 de gener a les 18’30 hores al Moll i a les 20 hores a Pollença.

A les Matines de Port de Pollença, el responsable de dir el Sermó de la Calenda serà Julia Martínez Romero, mentre que l’Àngel serà interpretat per Claudia Martorell Pareja i la Sibil·la, per Marina Martorell Llompart.

PUBLICITAT

A les Matines de Pollença, el responsable de dir el Sermó de la Calenda serà Pau Jiménez Vila, mentre que l’Àngel serà interpretat per Neus Ramon Cànaves i la Sibil·la, per Martina Makovski Martínez.

Recollida de tiquets

Les persones interessades en assistir a les Matines poden retirar els tiquets a partir d’aquest cap de setmana, abans o després de les misses. L’horari de misses al Moll és a les 18 hores en dissabte i a les 10’30 hores en diumenge, mentre que, a Pollença, es diuen a les 19’30 hores en dissabte i a les 12 hores en diumenge.

Entre setmana, els tiquets es podran retirar el dilluns i dimecres, entre les 10 i les 13 hores a Pollença i el dimarts de 10 a 18 hores. Mentre que, al Moll, es podran recollir el dilluns i dimecres de 10 a 12 i el dimarts de 17 a 19 hores.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
TOT MARCO digital
PUBLICITAT