INICIATIVES MUNICIPALS PER PROMOURE EL TURISME

324

Des de l’àrea de Turisme de l’ajuntament de Pollença, informen que tenen previst emprendre algunes iniciatives per promoure el turisme al municipi.

Aquesta campanya de promoció turística, impulsada per l’àrea de Turisme de l’Ajuntament, preveu difondre microcàpsules, organitzar taules rodones, desenvolupar una campanya a través de les xarxes socials i instal·lar càmeres per emetre en temps real.

Microcàpsules

Amb la intenció de promocionar el turisme en una temporada difícil, l’Ajuntament té previst elaborar quinze vídeos breus (microcàpsules) -d’uns 15 o 20 segons de durada- sobre diferents productes com ara senderisme, cicloturisme, turisme actiu, comerç, gastronomia, allotjament, cultura, nàutica…

L’objectiu bàsic d’aquests vídeos “serà transmetre seguretat i sensacions, és a dir, en pocs segons es vol enviar el missatge que Pollença encara és viva i respira amb força”, apunten en una nota de premsa.

PUBLICITAT

Dues taules rodones

Per altra banda, l’àrea de Turisme organitzarà dues taules rodones, una amb ponents especialistes en gastronomia, turisme actiu, allotjament o comerç, i una altra sobre ecoturisme, cultura, esports i nàutica. Totes dues taules rodones comptaran amb la participació d’algun bloguer especialitzat.

Tot i que no ha trascendit cap nom, des de l’àrea de Turisme, asseguren que “els ponents seran persones de Pollença prou capacitades per aportar-ne una visió optimista i transmetre un missatge positiu als oients”.

Durant les taules rodones, està previst “projectar vídeos i pujar-hi fotografies; a més, una vegada acabat, també es penjarà l’esdeveniment al portal web i es podrà retransmetre en directe a les xarxes socials”, senyalen a la nota de premsa.

Campanya xarxes socials

Una tercera intenció de l’àrea de Turisme és desenvolupar una campanya de màrqueting en línia a les xarxes socials amb Social Ads.

Aquesta campanya es farà a través d’Instagram, Facebook i, en menor mesura, Twitter. S’usarà el català, castellà, anglès, alemany i francès.

Es procedirà a segmentar el públic objectiu segons edat, geolocalització, interessos i idiomes.

En aquestes campanyes també “s’hi afegiran campanyes de PPC (campanyes de pagament per clic, de creació, disseny i execució), és a dir, a més de les publicacions diàries a les xarxes, es faran dues promocions a Instagram, dues a Facebook i una a Twitter per tal d’augmentar la visibilitat de la marca i la captació de producte i mercat objectiu”, informen.

4 càmeres web

Finalment, l’àrea de Turisme té la intenció d’instal·lar “càmeres web als quatre nuclis de població del municipi (Pollença, Port de Pollença, Cala de Sant Vicenç i Formentor) per tal de transmetre imatges en directe i possibilitar la visualització d’aquestes imatges en una selecció de portals webs especialitzats tant de parla anglesa com alemanya”.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
TOT MARCO digital
PUBLICITAT