EL SECTOR TURÍSTIC POLLENCÍ SE SUMA AL #PASSPORT2SPAIN

408

Representants del sector turístic pollencí es mostren molt preocupats per la imminent temporada turística, ja que “al Regne Unit, s’està vacunant la població a molta velocitat, la qual cosa fa pensar que, aquest estiu, els anglesos viatjaran. Si aquí no tenim un mínim d’immunitat, escolliran destins com Grècia o Túrquia, on sembla que donen més importància a les zones turístiques a l’hora de vacunar la població”, han senyalat.

Per això, després que molts professionals del sector turístic de Pollença, ja ho hagin fet. Ara demanen als pollencins que signin la campanya que Incubadora Revenue ha impuslat amb l’etiqueta #Passport2Spain a través de la plataforma change.org amb l’objectiu d’exigir l’agilització del procés de vacunació com a única via de salvació del sector turístic.

“Una nova temporada en blanc, no és una opció”

“La possibilitat d’enfrontar-se a una nova temporada en blanc, senzillament no és una opció, i identifiquen a l’acceleració del procés de vacunació la seva única via de salvació”. Aquesta és la principal exigència de la recollida de signatures a la plataforma change.org amb la qual Incubadora Renevue prentén instar el Govern d’Espanya a replantejar-se la seva estratègia d’adquisició i distribució de vacunes, així com procedir amb agilitat, planificació i sentit de la responsabilitat, sempre com l’objectiu fonamental en ment d’assegurar la ràpida arribada de turistes amb les pertinetns garanties de seguretat”.

En aquest sentit, recorden que el turístic és un dels sectors més malmenats per la covid-19, “hem acatat normes, emprès reformes, implementat mesures d’adaptació i acceptat amb resignació la insostenible intermiància de la nostra activitat”, afirmen, “però ens quedam sense aire, volem i necessitam fer feina, perquè és el sustent de milions de famílies el que està en joc”.

PUBLICITAT

Per això, des d’Incubadora Revenue animen a totes les persones del sector a unir-se a aquesta iniciativa, convençuts que només fent pinya serà possible propiciar els canvis necessaris. I és que “no estam demanant cap favor, sinó oferint-nos com a part de la solució”.

A més d’exigir una vacunació massiva com a clau principal per a la recuperació turística, la comunitat Incubadora Revenue, qui ha emprès la campanya, també es demanen altres mesures urgents com es pot veure al següent vídeo:

L’espectacular Badia de Pollença tanca aquest vídeo d’Incubadora Renevue.

La comunitat Incubadora Revenue està formada per professionals del sector turístic que s’han únit amb la intenció d’afavorir la dinamització de la seva activitat, en un moment en què els sentiments “d’impotència, indignació i incertesa, com a conseqüència directa de la pandèmia”.
Un any després d’haver-se constituït i amb milers de seguidors, Incubadora Revenue ha llançat la primera batalla: la campanya #Passport2Spain, al voltant de la qual coincideixen “des d’hotelers i revenue managers, fins a agència i touroperadors, passant per proveïdors tecnològics i diverses empreses vinculades al turisme” que coincideixen en destacar que “després d’un any perdut, la seva situació és dramàtica i se’ls acaba el temps”.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT