EL PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ DE DUES ROTONDES A POLLENÇA, ATURAT AL CONSELL

1178
S'havia de substituir la intersecció actual de la carretera de Pollença amb la carretera de Cala Sant Vicenç per una rotonda de quaranta-sis metres de diàmetre exterior, dos carrils de circulació i vorals exteriors d’1,80 metres d’ample.

El 15 d’abril de 2019 el Departament de Territori i Infraestructures del Consell de Mallorca va anunciar en nota de premsa sobre algunes actuacions importants a la carretera Ma-2200, destinades principalment a millorar la seguretat als accessos al municipi de Pollença.

El projecte, que estava pendent de licitació per 1.661.119,99 d’euros i un termini d’execució de vuit mesos, consistia en la construcció de dues rotondes, una a la intersecció amb la carretera de Cala Sant Vicenç, i una altra a l’entrada de Pollença pel Roser Vell. També s’havia de construir un vial de servei unidireccional des de la carretera de Pollença fins a la rotonda nova del carrer del Roser Vell de 250 metres de longitud i 4,8 metres d’ample. El projecte també preveia la creació d’una illa central, perquè els senderistes que volguessin accedir al Puig de Maria ho fessin en condicions de seguretat, i l’ampliació dels vorals per a la seguretat dels ciclistes.

La intersecció actual de la carretera de Pollença amb el carrer del Roser Vell s’havia de substituir per una rotonda de quaranta-quatre metres de diàmetre exterior, dos carrils de circulació i vorals exteriors d’1,80 metres d’ample.
PUBLICITAT

Un any i dos mesos després, el projecte continua sense estar ni tan sols licitat, pendent de passar per la comissió de Medi Ambient.

PUBLICITAT
Actual intersecció de la carretera amb el Roser Vell
PUBLICITAT
PUBLICITAT