CAN AULÍ ACULL ELS PRIMERS CLIENTS

2102

Després d’un any i mig d’obres i d’uns mesos insòlits, l’hotel boutique Can Aulí del senyorial carrer de Mallorca a Pollença acull els primers clients.

Can Aulí forma part d’IT Mallorca Unique Spaces, un grup especialitzat en turisme de luxe. L’avalen els quatre hotels boutique de Palma. El de Pollença és el primer d’aquests establiments que inauguren a la part forana, si bé tenen en projecte obrir-ne un a Sineu.

No és casualitat que IT Mallorca Unique Spaces es decantàs per Pollença a l’hora d’expandir el negoci més enllà de la ciutat. Un estudi de mercat els va demostrar que, a Pollença, hi ha potencial per a un establiment centrat amb una clientela molt especial, uns viatgers d’alt nivell adquisitiu i molt curiosos que cerquen benestar, però també experiències culturals, descobrir l’entorn, l’artesania, els costums… dels indrets que visiten.

PUBLICITAT

Com la resta d’hotels boutiques d’IT Mallorca Unique Spaces, Can Aulí és un establiment eco, en el qual s’ha tengut molt en compte la sostenibilitat i la responsabilitat amb el medi ambient tant durant la reforma com ara que ja és una realitat que funciona.

Enmig de muntanyes, Pollença és un poble de places agradables i carrerons encantadors, entre els quals el carrer de Mallorca destaca per una amplitud gens habitual al casc històric. Allà s’hi agombolen, a més a més, alguns dels casals més representatius de Pollença, vinculats a destacades famílies. Aquest és el cas de Can Aulí, un casal de poble que, després d’una reforma molt pensada, reobre decidit a reviure l’esplendor del passat projectant-se al futur.

L’arquitecta Cristina Martí, rubrica el projecte de rehabilitació de Can Aulí, un projecte que, a partir de l’estructura del casal, desprèn caràcter, comoditat i bellesa. En aquest sentit, l’art i la decoració contemporània evidencien no només el bon gust, sinó la sensibilitat de l’arquitecta Cristina Martí i l’empresari Miguel Conde, responsables del grup IT Mallorca Unique Spaces.

Can Aulí havia d’obrir a finals de març, però, per mor del confinament, l’obertura no va poder ser fins al 31 de juliol.

Després de promocionar l’establiment entre la població d’alt poder adquisitiu, IT Mallorca Unique Spaces va poder comprovar que hi havia molta expectació entre els clients. No debades, obriren amb un 40 per cent d’ocupació.

Els seus clients són majoritàriament parelles que cerquen passar unes vacances tranquil·les, sense renunciar a fer vida cultural, conèixer les tradicions, l’artesania…, però també gaudir d’un concert, d’una exposició… i per suposat practicar esport.

Tenint en compte que Pollença és un destí turístic molt britànic, una part dels clients de Can Aulí són anglesos. Ara bé, també es promocionen entre els clients escandinaus i nord-americans.

Can Aulí disposa d’una terrassa amb cocktail bar i restaurant gastrobar obert a tothom. Això sí, per als que no són clients, és imprescindible fer una reserva prèvia. Seguint amb la convicció eco, els productes que serveixen són quilòmetre zero.

L’hotel boutique Can Aulí compta amb 21 habitacions, una de les quals és suite; dues, júnior suite i altres dues, de luxe amb terrassa. La resta d’habitacions són de luxe. Ben segur, disposen d’una habitació adaptada a persones amb mobilitat reduïda.

No hi falta piscina i, per suposat, està condicionat climàticament, disposa de televisió per satèl·lit, wi-fi… i molts petits detalls que fan sentir-se molt millor que a casa.

PUBLICITAT

La idea de Can Aulí és tenir obert tot l’any, encara que aquest 2020 sigui un any estrany per mor de la covid-19.

PUBLICITAT
PUBLICITAT