Avui som dimecres, 1 de juliol, dia de sant Aaró.
Amb una alerta groga per altes temperatures a les hores centrals del dia, entre les 12 i les 18 hores, l’AEMET avisa que el cel estarà poc ennuvolat o clar. Temperatures nocturnes sense canvis o en lleuger ascens i diurnes amb descens. A Pollença, les temperatures oscil·laran entre els 24 graus de mínima i els 31 de màxima. Vent de l’est girant a l’oest i sud-est, amb embat a la vorera de mar el capvespre.

L’1 de juliol és el Dia Internacional de l’Acudit, l’objectiu primordial del qual és aconseguir que totes les persones siguin capaces de compartir moments d’alegria utilitzant acudits i expressions gracioses i que això els ajudi a una vida millor.







Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.