Avui som dissabte, 20 de juny, dia de santa Florentina.
Segons l’AEMET, eñ ceñ estarà un poc ennuvolat o clar amb núvols d’evolució diürna i baixa probabilitat d’alguna precipitació feble i aïllada el capvespre. Temperatures amb pocs canvis o diürnes en ascens. Vent fluxi de component oest amb brises costaneres.

El 20 de juny és el Dia Mundial del Refugiat, una data per visualitzar, denunciar i ajudar miliones de persones que, a tot el món viuen en condició de refugiats, desplaçats i els que encara esperen que els acullin degut als conflictes armats, de violència i persecució dels quals són objecte dins les seves nacions.
El 20 de juny anomenat Yellow Day (dia groc), en contraposició al Blue Monday, és considerat com a el dia més feliç de l’any.





Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.