Avui som dimarts, 16 de juny, dia de sant Francesc de Regis.
Segons l’AEMET, farà un dia ennuvolat amb boirines amb tendència a predomini de núvols que, ja el capvespre, poden causar qualque brusca acompanyada de tempesta. Temperatures amb pocs canvis. Vent fluix i embat a vorera de mar.

El 16 de juny se celebra el Dia Mundial de les Tortugues Marines, un dels animals més amenaçats del planeta i, a la vegada, un dels més antics. De fet, en temps dels dinosaures, ja eren a la Terra.
L’objectiu d’aquest dia és conscienciar la població del perill d’extinció per involucar la humanitat en la seva cura i supervivència de l’espècia, comptant amb el suport d’innombrables organitzacions ecologistes i ambientals.

Un dia 16 de juny de 1963, l’astronauta russa, Valentina Tereshkova, es va convertir en la primera dona que va fer un viatge espacial.





Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.