Avui és dilluns 12 d’octubre, dia de la Mare de Déu del Pilar.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals nuvolosos amb algun ruixat al nordest de Mallorca durant el matí amb predomini de poc núvols durant el dia. Temperatures nocturnes en descens i diürnes en ascens. Vent del nord i noroest.

El 12 d’octubre és el Dia Mundial de l’Artritis Reumatoide. L’objectiu és educar les persones sobre les malalties rumàtiques i musculoestquelètiques i promoure una millor qualitat de vida i tractaments per aquells que les pateixen.
S’estima que actualment la quarta part de la població europea pateix alguna malaltia reumàtica o musculoesquelètica, i aquesta incidència va en augment.
Un dia 12 d’octubre de 1999 s’estima que a la Terra va néixer l’habitant 6.000 milions.







Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.
Ahir parlàrem de:
